Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur Dydy's Zelem. Meer weten? Ontdek meer
Lise
30 mei 2026 om 7:08
bestel hier niet meer! Dit is al de zoveelste keer dat ik heel lang moet wachten. Besteld om 18u30. Ging geleverd worden om 20u20. Oke. Kon ik nog mee leven. 21u, nog steeds geen bestelling te zien. Wanneer ik dan uiteindelijk toch belde, excuses dat het
Belinda
29 mei 2026 om 20:22
Het eten was lekker, maar een levertijd van 2u30 was niet oké
Ruben
17 mei 2026 om 20:42
Stoofvleessaus er gewoon niet bij…
Glenn
15 mei 2026 om 21:38
Maar jullie zijn mijn Sprite vergeten
Andreas
1 mei 2026 om 22:05
Volgens Takeaway nog altijd op tijd ook al zeiden ze dat ze later gingen zijn aan de telefoon top bezorging
Britt
18 apr 2026 om 17:40
Lekkere friet en vriendelijke bediening! correcte prijs voor levering. Mijn favorietje!
Andreas
4 apr 2026 om 22:07
Saus was wel beetje door elkaar gemengd maar voor de rest perfect
Gigike
3 apr 2026 om 20:27
Dydy’s gras was keihard, de ajuin van de berepoot was zwart.
Vicky
2 apr 2026 om 21:03
Op de frietjes heb ik niks aan te merken. Bij levering zijn ze ook steeds vriendelijk. Alleen duurt het veel te lang eer de bestelling geleverd wordt. Vaak ben je langer dan 2 uur aan het wachten op je bestelling. Dat is veel te lang.
Hilde
26 mrt 2026 om 19:34
Het was heel lekker.
michiel
21 mrt 2026 om 19:53
lekkere frietjes en burger zeker een aanrader !
Ruben
20 mrt 2026 om 21:03
Koude boulet was er niet bij…